RSS

Zendeli dhe Elmazovski mbesin kuqezi

14 Qer

Të dielën në mbrëmje kryesia e KF Shkëndija ka gjetur gjuhë të përbashkët me shumicën e lojtarëve, të cilët kishin kontrata të përfunduara. Bashkëpunimin me kuqezinjtë edhe për një vit e kanë vazhduar Ilir Elmazovski, Suat Zendeli, Vladimir Nikitoviq, ndërsa në rrugë të mirë për të firmosur me kampionët e rinj është edhe sulmuesi serb Igor Pavloviç. 

“Jam marrë vesh me drejtuesit e klubit për ripërtëritjen e kontratës edhe për një vit. Shpresoj se do të vazhdoj të jap më të mirën për Shkëndijën jo vetëm në Ligën e kampionëve, por edhe në ndeshjet e sezonit të ri”, tha mesfushori Ilir Elmazovski, i cili ka merita të mëdha për suksesin historik të kuqezinjve.

“Te Shkëndija do të jem edhe një vit. Me klubin jemi marrë vesh ashtu që nëse kam ndonjë ofertë jashtë vendit të jem i lirë. Kushtet i kam edhe më të mira se sezonin e kaluar dhe nuk pata ndonjë dilemë për të qëndruar në Tetovë. Uroj që me Shkëndijën të bëjmë rezultate të mira edhe në debutimin tonë të parë në Evropë-në Ligën e kampionëve”, u shpreh “gardiani” kuqezi, Suat Zendeli, i cili stinorin e kaluar tregoi një formë të jashtëzakonshme.

Ai që deri më tani nuk e ka vazhduar kontratën me skuadrën tetovare është Ardian Nuhiu, i cili pritet që këtyre ditëve ndoshta të arrijë marrëveshje me kryesinë e klubit. Ditët në vijim pritet që kontrata të reja të nënshkruajnë Nebi Mustafi e Ardian Cuculli./LajmeSporti.Tk/

 
Lini një koment

Postuar nga më Qershor 14, 2011 te Liga te tjera

 

Lini një Përgjigje

 
Këtë e pëlqejnë %d blogues: