RSS

VILLA – S’KA MË TË MIRË SE MESSI

14 Qer
 Sulmuesi spanjoll i Barcelonës, David Villa, ka thënë se argjentinasi Lionel Mesi është lojtari më i mirë. Spanjolli tha se ndihet i lumtur që luan më Mesin dhe sipas tij, s’ka lojtar më të mirë se Mesi.
“Natyrisht se është kënaqësi të luash krahas Mesit, i cili është lojtari më i mirë që kam parë ndonjëherë. Nëse je në nivelin e duhur të punës është lehtë të kuptosh lëvizjet e Mesit”, ka thënë Villa. Villa më Barcelonën në sezonin e fundit fitoi Ligën e Kampionëve dhe La Ligën./LajmeSporti.tk/
 
Lini një koment

Postuar nga më Qershor 14, 2011 te Premier Divizioni Spanjoll

 

Lini një Përgjigje

 
Këtë e pëlqejnë %d blogues: