RSS

Juventus-Melo, drejt “divorcit”

13 Qer

Felipe Melo,për të cilin kohët e fundit spekullohet se mund të shkëmbehet me Lassana Diarra nga Real Madridi. Melo është shprehur se nuk ndjehet mirë tek Zonja e Vjetër.

“Ndjehem i fyer dhe i acaruar pasi e shoh emrin tim të përfshirë në të gjitha negociatat, por nuk kam dëgjuar nga klubi ta mohojë ndonjërën nga to. Nuk kam pranuar as të vetmen telefonatë pasi i kam refuzuar të gjitha”.

“Unë nuk jam çdokush. Unë nuk jam një monedhë shitblerje për të më shfrytëzuar të arrijë secilin”, ka thënë Melo për Sportmediaset.

 
Lini një koment

Postuar nga më Qershor 13, 2011 te Uncategorized

 

Lini një Përgjigje

 
Këtë e pëlqejnë %d blogues: