RSS

Goli më i bukur në historinë e MLS

13 Qer

Çdo kush mund të kujtojë se si Van Basten i shënonte golat e tij në mënyrat më të pabesueshme por goli i Eric Hassli kundër Seattle Sounders është quajtur si goli më i bukur në historinë e futbollit amerikan.

Sulmuesi Francez i Vancouver Whitecaps dhe ish-lojtar i Zurich të Zvicrës ka shënuar një gol të mrekullueshëm ku të gjithë spektatorët janë habitur nga ai gol. 

 
Lini një koment

Postuar nga më Qershor 13, 2011 te Uncategorized

 

Lini një Përgjigje

 
Këtë e pëlqejnë %d blogues: