RSS

Torres i habit të gjithë duke shënuar me Spanjën

05 Qer

Sulmuesi i Chelseat, Fernando Torres është i lumtur që ka shënuar gol për kombëtaren e tij ne ndeshjen e djeshme të luajtur ndaj SHBA e cila përfundoi 4-0 me fitoren e Spanjës.

“Unë kam luajtur vetëm dy herë për klubin tim në kohët e fundit. Unë jam shumë i lumtur që kombëtarja ime ka fituar dhe që gjithçka shkoi perfekt”, tha Torres. 

 
Lini një koment

Postuar nga më Qershor 5, 2011 te Uncategorized

 

Lini një Përgjigje

 
Këtë e pëlqejnë %d blogues: