RSS

Sulmuesi më i paaftë në futboll

05 Qer

Disa futbollistë futen në histori për lojën e tyre spektakolare dhe golat e jashtëzakonshëm. Por disa të tjerë futen në histori për gafat më të pafalshme që një futbollist mund të bëjë.

Në kampionatin brazilian një futbollist i quajtur Macara ka bërë gabimin më të pafalshëm në botë pasi ai me portën e boshatisur nuk ka shënuar.

Macara ka bërë gjënë më të vështirë duke gënjyer edhe portierin dhe duke dalë me portën komplet të boshatisur ku më pas e ka nxjerrur topin jashtë

 
Lini një koment

Postuar nga më Qershor 5, 2011 te Uncategorized

 

Lini një Përgjigje

 
Këtë e pëlqejnë %d blogues: